The tears, there are no stopping them

Nu börjar det närma sig singel-släpp för Carl Norén, låten spelas redan på radio och heter "The Anger" för er som ännu inte är bekanta med den, och med anledning av detta tänkte jag höra med er: Vilken av de här två versionerna av låten tycker ni bäst om? Singelversionen vs. live-versionen
Personligen tycker jag bättre om live-versionen, tycker den uttrycker känslorna bakom låten bättre. Men jag måste erkänna att jag gillar stråkarna på singelversionen.
/Lisa

Kommentarer
Postat av: alice

det här inlägget förtjänar en kommentar.

jag är svag för live versionen men jag tycker att singelversionen växer för varje gång man lyssnar. och stråkarna är så fina.



du är så duktig som håller bloggen vid liv, jag suger.

2010-09-24 @ 16:58:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0