So I can stay the tallest man in your eyes babe


För ungefär ett år sedan tog min pappa med mig för att se "en grymt begåvad snubbe", jag tackar sällan nej till livemusik, och ska jag vara ärlig så tyckte jag att det var en bra spelning men inte så mycket mer. Men min musik har förändrats mycket under det senaste året och i förra veckan påminde min pappa mig om "den där snubben" och tog sedan upp hans myspace för att låta mig lyssna.

Och ja som ni kanske förstår så tyckte jag om det jag här och nu sitter jag här för att tipsa er om denna otroligt duktiga kille som kallars sig "The tallest man on earth", så jag tycker ni går in och lyssnar här nu!
Bästa låt: King of spain

Kommentarer
Postat av: Miranda

sv: vad roligt att du tycker det! =) reafynd förra året, och då hade jag länge gått och tittat på dom, sånt är ju för härligt! ;) Vilken jättefin blogg du har! =)



ha en fin kväll!

2010-05-06 @ 18:44:05
URL: http://morgonvind.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0