Faller jag nu går jag sönder


Det har skrivits mycket om ena halva av Snook nu senaste tiden (jag har varit en av dem), ja jag pratar självklart om Oskar Linnros, men visst ni att andra halvan (Daniel Adams-Ray) också har snickrat på ett soloprojekt?
Det visste i alla fall inte jag förrän jag fick reda på det idag, men efter lite effektivt googlande så hittade jag både hemsida, facebook och första singeln "Dum av dig" som ni kan lyssna på här ovan. Enligt hans facebooksida så släpps singeln imorgon, torsdag.
Jag tycker att låten är härlig och den blir bara bättre ju mer man lyssnar, men än så länge ligger han fortfarande i lä jämfört med Oskar, i alla fall om ni frågar mig. Men vem vet vad det kommande albmet har att bjuda på? Jag väntar med spänning.
/Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0