Veronica + Markus = sant

Har ni hört de spännande nyheterna? Inte? Nej, då ska jag berätta för er! Det är säkert många som, precis som jag, är extremt nyfikna på hur Veronica Maggios tredje album kommer låta, särskilt eftersom hennes andra album "Och vinnaren är...", som var ett samarbete mellan Maggio och dåvarande pojkvännen Oskar Linnros, var så otroligt hyllat.

Många undrar säkert om tredje albumet kommer att bli lika starkt, då ett samarbete med Linnros inte längre är aktuellt. Just det har jag väl inget riktigt säkert svar på ännu (även om jag personligen tyckte mycket om smakprovet hon bjöd på i fredags på Grönalund), men vad som är klart är att det blir ett samarbete med Markus Krunegård på nästa platta! Är det bara jag som tycker att det ska bli otroligt spännande att höra hur det låter?
Även Christian Walz kommer att gästa albumet och skivan planeras att släppas i februari nästa år.
Källa: gaffa.se
/Lisa

Kommentarer
Postat av: hanna

alltså, ja, krunegård är ju fin. och christian walz är jag ju lite svag för också. och maggio är ju rätt duktig hon med. så jag tror att det kan bli fint, hoppas det. fast det ska bli spännande för det lär ju bli lite annat sound, inte lika "Oskar", nu får man tänka lite mer "Krunegård", haha.

2010-08-31 @ 20:00:00
URL: http://hulkis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0