The first days of spring

Jag såg att Lisa i inlägget här under frågade om ni hade några vårlåtar som ni ville dela med er av. Och det var det inte många som hade. Har ni inga vårfavoriter? Eller vill ni bara inte dela med er av dem?
Jag har både vårfavoriter och tänker såklart dela med mej av dem. Here we go:

Håkan Hellström – En Vän Med En Bil , The Beatles - Here Comes The Sun , Håkan Hellström – Kom Igen Lena , Sugarplum Fairy – She , The Cure – Just Like Heaven , Mando Diao – Misty Mountains , Mott The Hoople – All The Young Dudes , The Plan – Mon Amour (Alternative Single Mix)

Kommentarer
Postat av: JAGHETERINTESUNE

Åh, tack så mycket! :D Okej, lägger till dig när du har lagt till mig :) kramar

2010-04-19 @ 15:05:26
URL: http://jagheterintesune.blogg.se/
Postat av: Mia:)

håkan är vår!

2010-04-19 @ 15:25:11
Postat av: sansssajn

najs låtar tjejer men en som jag tycker e mysig att lyssna på e ´´hail the sunny days - Mando Diao`` :D

2010-04-20 @ 19:54:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0