Lana Del Ray - Video Games

I detta inlägg hade jag tänkt ge fröken Lana Del Ray både lite ris och lite ros. För första gången jag hörde talas om henne var när hon gästade Mando Diao på deras MTV Unplugged spelning och framförde låten Chet Baker (Länk). Och om jag ska vara helt ärlig så tyckter jag att hon inprincip slaktade låten. Men nu när jag här om dagen hörde hennes nya singel Video Games så får jag erkänna att jag tyckte om den. Hennes musik har ju fått blandad kritik och jag vågar inte riktigt recensera den själv, för jag har inte lyssnat tillräckligt mycket. Men singeln Video Games vill jag rekomendera iaf. Videon är fin också, bortsett från att det är synd hon har fusknäsa och ankläppar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0