Saknar och känner mig halv. Nu.




Jag vet att uppdateringen har varit lite dålig på sistone, men helt ärligt så har jag inte hunnit med. Jag har nämligen varit fullt upptagen med att planera och arrangera en välgörenhetskonsert på min skola och nu i slutet kom det upp en hel rad med nya problem.
Men igårkväll var konserten och nej, det blev inte som planerat men det blev jättefint tillslut i alla fall.
Jag sjöng två låtar själv under konserten och ja, det är samma låtar som ni kan höra här ovan även om det är med andra sångerskor.

Men det jag försöker säga är i alla fall att nu är jag tillbaka och nu ska ska uppdateringen bli bättre.
/Lisa

Kommentarer
Postat av: Elvis

Jag önskar att fler hade fått hört dig sjunga <3.

2010-05-04 @ 15:19:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0