Hurry Up, We're Dreaming.

Nu ska jag försöka förklara min kärlek till ett musikprojekt som vi faktiskt aldrig tidigare ens nämt här på bloggen. Fy skäms. Men iaf, ni har väl knappast missat M83 för det va? Jag tycker nämnligen väldigt mycket om skivan Hurry up, we're dreaming som släpptes i slutet av förra året. Skivan börjar med en intro låt (M83 – Intro) och drar sedan igång med hyllade Midnight City (M83 – Midnight City) och Reunion (M83 – Reunion). Och jag garanterar er att redan efter dessa tre låtar så vet ni att den här skivan kommer ni köpa och spela sönder tills den inte fungerar längre. Hela skivan är bara indieklubbkänsla.

Jag vill även lyfta fram låten Wait (M83 – Wait) som är så jävla fin. Och supertipsa om att M83 kommer till Sverige nu den 25 Februari för att spela på Berns och även i sommar för att spela på Hultsfred! Missa inte det!



Kommentarer
Postat av: sara

oj, vad himla intressant att höra att någon tycker så mycket om det nya albumet. men har du lyssnat på de tidigare? jag menar, before the dawn heals us kan vara det bästa albumet som har gjorts!

2012-01-28 @ 21:41:56
URL: http://facklitteratur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0