Bandtips: Frantic Sunday

Jag går ut starkt och lägger ribban högt på den här nystarten med ett bandtips. Jag vill för er presentera ett omtalat liveband från Uppsala. Frantic Sunday är ett indie/pop/rock band som jag har lyssnat på dagligen i två månader. Deras musik är glad och uppfriskande och full av energi. Låten Im Your Volunteer har toppat "mest spelade" på min iPod i veckor.



Så vill du pigga upp tillvaron i vintermörkret eller bara dansa lite så ska du klicka på följande länkar:
Facebook
Myspace
Spotify



Inte så illa start på vår comeback va? Och det här inlägget är inte ens slut än. För nu när ni sitter där hemma och förälskar er i detta band, så kommer ni komma till ett stadie när ni får ett kraftigt behov av att se Frantic Sunday live, och där kan jag hjälpa er. Klicka bara här: Frantic Sunday live på Lilla Hotellbaren

Kom dit så ses vi!
/Alice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0