Adams-Ray på vårturné!

Den 14/1 ger sig hyllade Daniel Adams-Ray ut på vårturné med start i Malmö. Datumen finner ni här ovan, alternativt på livenation.se där ni även kan hitta info om konserterna och om biljetter.
De röd-markerade datumen är festivalspelningar.

Någon som planerar att gå? Själv ska jag på Cirkus 24/3, och jag tycker det ska bli jättekul, särskilt eftersom jag missade spelningen på Debaser.
/Lisa
_______________________
Tillägg: Som Hanna påpekade här nedan så spelar Daniel även på Siestafestivalen i Hässleholm som pågår mellan 2-4 juni

Kommentarer
Postat av: hanna

du ba dissade siesta liksom? :( haha

men jag tänkte faktiskt också gå på cirkus, vi kanske ses? :o

2011-01-05 @ 14:16:33
URL: http://hulkis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0