Den 23:e februari - en dag fylld av Carl Norén och ugglor

Idag släpps albumet som vi tjatat om fram och tillbaka här på bloggen i månader, ja jag pratar självklart om den mellersta brodern i Norén-skarans soloalbum. Det är alltså idag Carl Noréns "Owls" släpps på bolaget EMI, efter ett antal spelningar runt om i landet och två singlar på radion ("The Anger" & "Going out tonight").

Jag recenserade faktiskt albumet för drygt en månad sedan, och även om jag måste erkänna att skivan växt en del för mig sedan jag skrev den så tycker jag ändå att den ger en rätt bra bild av vad man kan förvänta sig. Ni hittar den här.

För att fira releasen av sin nya platta så ställer Carl till med signeringskalas på Bengans idag kl. 17.30, och den som kommer kan även förvänta sig live-musik.
Och som om det inte vore nog så publicerar vi även vinnaren i utlottningen av "The Anger"-vinylsingeln idag!
Det ser ut att bli en onsdag fylld av Carl, vad tycker ni om det ni hört hittills?
/Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0