Så var det dags att försöka sammanfatta...


Här kommer min års-lista, har aldrig varit bra på det här men jag ger det en chans:

Årets album: Vilja bli - Oskar Linnros - Helt genialiskt. (På den här punkten är jag åtminstone säker)
Årets låt(ar): "Dancing on my own" - Robyn & "Gubben i lådan" - Daniel Adams-Ray
Årets festivalspelning: Håkan Hellström på Way out West (bublare: Sugarplum fairy, The Kooks, Mando Diao, Vampire Weekend)
Bästa klubb/inomhus-spelningen: Shout Out Louds på Katalin
Årets album-omslag: Blir nog delat mellan Daniel Adams-Rays "Svart, vitt och allt däremellan" och Håkan Hellströms "2 steg från paradise"
Årets sämsta låt: Trots många kandidater så måste det ändå vara "The Time (Dirty bit)" - Black Eyed Peas (Bubblare: Only girl (In the world) - Rihanna )
Årets manliga artist: Håkan Hellström
Årets kvinnliga artist: Robyn
Och tillsist, en lista med musik som betytt lite extra för mig i år: Mitt år i musik
/Lisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0