Julklapps-tips i sista minuten!

Till Bob Dylan-fantasten:
"Horrifying deatheating bloodspider" - Daniel Norgren
"The Wild hunt" - Tallest man on earth

Till den dansante:
"Det snurrar i min skalle" - Familjen
"Bodytalk" - Robyn (förslagsvis pt. 1 eller 2, alternativt samlingen då 3:an är rätt svag i jämförelse)

Till 60-tals rockern:
"The Libertines" - The Libertines
"Is this it" - The Strokes
"Bring 'em in" - Mando Diao

Till indie-kidsen:
"Write about love" - Belle & Sebastian
"Work" - Shout out louds
"Youth novels" - Lykke Li
"Contra" - Vampire Weekend

Till pop-snöret:
"In our space hero suits" - Those Dancing Days
"Svart, vitt och allt däremellan" - Daniel Adams-Ray

Till alla (mer eller mindre):
Håkan Hellström! Det finns en Håkan för så gott som alla.
"Vilja bli" - Oskar Linnros Gammal som ung, alla nynnar vi väl med i "Från och med du"?
"Sign no more" - Mumford & sons Detta superhyllade album borde passa de flesta.

Jag vill avsluta med att påpeka att jag, trots ett helhjärtat försök, absolut inte kan garantera att dessa album går hem, och rekommenderar därför att ni behåller kvitton och ber om plombering.
Personligen tycker jag dock otroligt mycket om alla de ovanstående albumen och tycker absolut att en skiva är den perfekta julklappen.
Tillsist vill jag önska er lycka till med era julklappsinköp!
/Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0