V I N N A R E N

Jag satt och sökte lite på youtube för ovanlighetens skull, och med anledning av att Veronica Maggio spelar på Grönan nu på fredag (27/8 - det har ni väl inte missat?) så bestämde jag mig för att söka lite på henne.
Först kom det "gamla vanliga" upp ( ex här, här, här) men sen hittade jag det här - Veronica på engelska, något jag aldrig hade hört förut.
Personligen tycker jag att det är roligare när hon sjunger på svenska, det blir mer personligt då, men jag tyckte ändå att det var kul att höra.

Nå vad tycker ni då? Hade ni hört det här förut och vad tycker ni? Ska hon sjunga på svenska eller engelska, vad är bäst? Det vore kul att höra er åsikt!
/Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0