I love this place, but it's haunted without you

Nog visste jag att hon kunde sjunga, jag har ju sett "Mamma Mia" som de flesta andra, men ändå blev jag förvånad när jag hörde det här: Amanda Seyfried – Little House
Även om låten är på gränsen till för smörig så lyckas hon rädda den med sin fantastiska röst. Hennes röst berör verkligen och det är en god anledning till att ge låten en chans.
Äntligen en skådespelerska som ger sig in i musikbranschen och som faktiskt kan sjunga!
Vad tycker ni om låten?
/Lisa

Kommentarer
Postat av: hanna

jag såg på dear john idag!

jag fastnade mer för låten med radin som är med i filmen (paperweight heter den tror jag), men jo, hon sjöng ju i filmen också. ganska grymt.

2010-08-26 @ 22:48:36
URL: http://hulkis.blogg.se/
Postat av: Mathilda

DEN ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄGER!

2010-08-27 @ 20:29:09
Postat av: LOTTA

Indeed en väldigt bra låt!

2010-08-31 @ 07:18:42
URL: http://plastpotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0